Monday, April 19, 2010

Kemungkinan BESAR or kemungkinan kecil?


I'm hoping for kemungkinan kecil.. But selalu nya kemungkinan BESAR la yang selalu menjadi pilihan. Tapi tak salah kita berharap kan? Nothing's impossible in this world.

Kalau betul kemungkinan BESAR, aku akan melancong lagi bila balik dari Athens (Harap harap dapat green light from my parents la) Hehe. Pegi somewhere yang aku tak pernah jejak lagi sepanjang 23 tahun. Which is good for me but the fact that I need to be apart with him is the thing! Tapi bila pikir pikir balik, lain benua aku hampir boleh survive.. hehe. Ni kan within the country! I'm so ready for this! :D

Sooooo, today will be the day. The day that I'll know whether kemungkinan BESAR or kecil menjadi pilihan mereka mereka. Huhu. But whatever it is, I'll accept it. It's for our own good thing juga, right? No more mulut cakap yes, hati cakap no. Enough of that!

Good luck Sayang!


Now, I cannot wait for the news. Will update you guys soon. :)


7 comments:

Iqbal Ikhwandy said...

haha..
apela 'kemungkinan' besar n kecil tu mcm ayat i je..
heheh.

nampaknye hari ni mcm tak dpt jawapan je.. i tension btol.. tadi kata sehari 2 lagi.. sakit hati btol.. banyak benda yang pending sbb tunggu decision benda ni je.. serious..

nnt pape i begtau ek? heheh

Intan Syazlin said...

hahaha. mmg ayat u punn!

sabar la sayang.. tu I cakap, dorang tunggu I balik kot. Hehe. :P

Anonymous said...

mama rasa max will be in kl tapi kalau berjauhan pun tak pa kerana jauh di hati dekat di mata....tapi bila difikirkan zaman yang dah tua ni mcm2 boleh berlaku so be carefull u out there....n keep ur finger cross

faezah said...

you are soooo ready for thattt! :D
*sambil kenyit2 mata* hahaha

Intan Syazlin said...

mama, jauh di mata dekat dihati la. haha. ;)

pai pai pai. aku nak kuat macam kau! nnt ajar aku ok? ;P

faezah said...

eh eh. aku baru pasan mama kau ckp jauh di hati dekat di mata :P hahah so cute! kuat macam aku ke? biasa je laa. hee. tp buat permulaan mkn lah biskut tiger ;p

Anonymous said...

yeah..thts d spirit yg kite nak lin :P

MEM